Mari Layan Aksi Titon...

* Gambo diambil didalam gelap. Imej xberapa memuaskan.



Adik dgn trademark peace aka poss 4 jari didalam gelap.


Mata pejam pon boleh posing lagi tu.


Tidor juga akhirnya.
Mari Layan Aksi Titon... Mari Layan Aksi Titon... Reviewed by kuchalana on 11:52 AM Rating: 5

12 comments:

cemut said...

dedua tu anak abg manis ke?

me3n said...

ehehehe. bahgianya kalau jadik dorang tuh. boleh guling2 sesuka hati ;p.

antalya said...

sure susah nk tidokan anak2 kan

ixora said...

bestnyer tdo...

cendawanintim said...

senangnyer diaorang tido erk, iman kalu tak kul 2 pagi, takder maknanyer nak tido awal...huhuhu.....

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

senang nyer diaorang nak tido, kiut giler

~Cinta Cukulet~ said...

kalu nak senang lagi tido nyanyilah lagu dodoi ngehehe

kuchalana said...

cemut - abg manis? kakakaka... yer tu anak2 aku... alahai.. tua dah rasanya..

ad3k - sonokkan jadi budak2.. apa masalah pon xda..

antalya - anak2 aku paling sng nak tidokan.. drg ni petang dah main cmm hapa.. dah malam.. letak ja terus tido..

ixora - nyeh2.. 22 tahun beb hayat kita untuk tido.. xkan xcukup kot.. kekekeke

cendawanintim - kene ajar beb.. aku mmg 10pm drg dah kene ada atas katil.. nak tido ka tak.. ettap kene ada atas katil kol 10.. dulu bila drg duk tgk tv sampai tgh malam.. the next day drg tido sampai tghhari.. dah ganggu jadual aku.. la ni pagi sama2 bangun.. sng.. bleh sarapan skali.. dan buat mende2 yg patut skali..

crazybeautiful - mmg sng.. letak ja trus tido..

cintamiloais - aku dah try dah.. adam ckp.. "Baba diam la.. adam nak tido ni.." kekekek

Amiha Ayu said...

alah comey nya! peace 4 jari tu mmg terbaik lah!

kuchalana said...

ayu - kekekeke.. possss

:: Wiween :: said...

arrrk...comei dak adiknye bedsheet! ade kambin biri-biri yg sgt tomei!!!!!!!!! huuhu

kuchalana said...

wiween - tu citarasa kanak2 tu.. keke

Powered by Blogger.