Kakakakak... Hampeh Mamat Ni


Kakakakak... Hampeh Mamat Ni Kakakakak... Hampeh Mamat Ni Reviewed by kuchalana on 9:01 AM Rating: 5

15 comments:

Unknown said...

mak ngai..tak penat ke ketiak die mengepak cam tu... mesti sejuk je tiak die kene angin.. nyamannn rasanye..panas badan pon tiadaa..kehkehkeh

Anonymous said...

hahahhahaha

giler brapa lama dia bleh bwk tu tak lenguh ke tangan

Anonymous said...

salam

huhu buat susah2 je kakitangan dia
mcm2 peel manusia nih

ita.itu said...

haha...x lenguh ke tangan dia ha...budusnye

Anonymous said...

gaya tu penting...

"alang2 menyeluk pekasam, biar sampai ketiak masam"...


-s.a.w-

Unknown said...

uih lengohh oihhhhhh

zgila said...

aksi beruk bayak moto

Ida Naziri said...

beterbangan bau ketiak dia hahaha

bozzobattousai said...

biar betul mamat tuh. tengok pun dah lenguh rasanyer tangan ni... tapi takpe biar pape asal bergaya

Unknown said...

hehehe...lenguh tu pegang handle camtu...

KTS said...

ni spesis orang utan ke ungka... tak lenguh ke :D

kuchalana said...

jm - kakakakaka... dia kenan monyet tu.. nak begayut ja kejenyer..

wanie - tu fesen milanium..

manje - nak wat camne .. manusia abad ni suka kepada kelainan.. dalam kata lain giler publisiti..

ita.itu - jgn kata tangan.. kaki n otak pon penat.. kita yg tgk pon penat beb.. kakaka.. xtau la..

kuchalana said...

shah - aku suka peribahasa tu.. ingat shah peribahasa yg aku slalu pegang dari skolah..

"Orang Tamak Slalu Untung"

Lindosh - what 2 say... kekeke

zgila - tu aku cakap dia ada kenan beruk..

idashah - stylo apa.. kakakak

kuchalana said...

bozzobattousai - ya betol...

imz - kesiankan..

ku xsempurna - nak wat camna dah kenan... kakaka

~chacha~ said...

ahahah!

Powered by Blogger.