Aduh.. pepagi ade je mende sengal dalam inbox aku..

Arhgg... apa la yg drg email aku pepagi ni.. adusss

Pada satu hari, si suami balik dari kerja dan mendapati si isteri tengah bergaduh besar dengan maid indonesianya. .. maka si suami dengan hati yg suci ingin lah jadi org PBB jap, nak tolong damaikan suasana.. maka bertanyalah si suami ngan suara yg lembut pada isterinya..Apa hal ni!!!!! Yang... . kenapa bising2 ni"... ..jawap si isteri dgn nada marah... "ni hah!!!!! seluar dalam i hilang, tentu si Tuti(nama ni rekaan semata2) yang curi seluar dalam Gucci i yg mahal yg i beli kat Beijing tuhh!!! " Disambut pulak oleh si suami ... ." alahai Yang ni, takkan lah sebab hilang sehelai seluar dalam pun nak bising se kawasan perumahan. Dah, dah,nanti Abang ganti yg lebih mahal dan seksi lagi... " Berkata lagi si isteri... "Tapi bang, kalu sehelai i tak sakit hati sangat, ni yang hilang tu , 10 helai tau... ... 10 helai!!! (sambil tunjuk jari sepuluhnya)" Maka terkejut beruklah si suami dengar berita ini, berpusing lah dia pada Tuti yg terkebil2 sejak tadi... dgn suara yg lebih lembut lagi ,si suami bertanya... ."betul ke Tuti, kamu yang curi seluar dalam mak encik kamu ? Ingat... .kamu mesti bercakap benar!!!" Si Tuti dengan muka yang ketakutan dan suara terketar2 yg pekat dgn pelat indonesianya pun menjawaplah. .. . " tapi... tapi... tapi... bapak kan tahu saya enggak pernah pakai seluar dalam!!!!!
Aduh.. pepagi ade je mende sengal dalam inbox aku.. Aduh.. pepagi ade je mende sengal dalam inbox aku.. Reviewed by kuchalana on 8:48 AM Rating: 5

24 comments:

.::WaNiE::. said...

hahahaha..kantoi kantoi..hahahhah

bro ko kantoi salu ek camni

kuchalana said...

wanie - maid aku baru sampai smlm.. kakaka.. dari indonesia neng.. umurnya 18 tahun.. baru habis mengaji di pasentran sumang kali dijawa timur.. aduh.. kok bisa tahu2 aja aku sudah punya pembantu dirumah.. pagi2 sudah dpt email yg mencurigakan..

mama mimie said...

hahaha... memang mengantoikan diri.. moral of da story.. aku memang takkan amik maid. kalo nk maid pun, amik maid weekend jek. tlg aku lipat n iron baju(cos aku mmg mls lipat baju)..pastu kemas umah, mop lantai, lap tingkap. yg len aku wat senirik.

tak rela aku bermadu ngan maid. huaaaaa

JM said...

hohh.. ampes punye laki..sekeh laju2 gak kang.. kan dh kantoi.. koh3

kuchalana said...

mamamimi - kakaka.. ok ape.. leh makan tempe hari2.. mana tau leh jadi putih cam khir poyo..

jm - kakaka.. mmg patut pon.. sekeh dia ramai2..

13may said...

hahha...sudahhhh...hahha hahha

tun teja said...

huhuh.. bro..bahyer ni bro...
maid tu baru 18thn?
berhati hatila bro.. tun sgt serik dgn maid indon.

.::WaNiE::. said...

ala bro apa risau..nanti kawen jek ngn maid ko tu...cak pak lah ..hahahahhahahahahha

.::WaNiE::. said...

**cam pak lah

kuchalana said...

13May - kakakaka... nyudah la may.. bukan sudah...

Tun Teja - Sblum ni aku ada 2 maid.. smua acik2.. dua2 lari ikut jantan.. la ni aku amek yg anak dara.. tgk dia nak lari dak.. actually susah nak cari yg btol2 baik dan jujur..

kuchalana said...

wanie - lu jgn wat hal la.. kang jadi citer ADA APA DGN CINTA payah aku nanti.. mau ngomong jowo ari2 aku lepas ni.. kekeke

yar lo.. bini dia tu maid diakan dulukan.. nih sure mcm citer aku tu.. kekekek

by the way.. ada satu citer pasal sorg mentri .. dia pegi keje xpakai spender.. cuba teka sapa.. sbb ada pompuan yg penah ada scandal ngan dia buat pengakuan terbuka... hi2

nasazfrog... said...

muda tuh bro... jaga2 ha... :)

.::WaNiE::. said...

ha ha ha

sapa sapa sapa

[isk tak senonoh aku ni kan] hahaha

kuchalana said...

nasazfrog - tu la.. aku ni yg kene jaga2.. kakakakaka

wanie - hihi.. dia paling jambu dalam kabinet.. ala mamat bibir pink tu.. dia mmg ada byk scandal la.. sampai main bom la nak hapus bukti.. kekekeke

Heartless Devilish said...

fuhyoo..
ada maid indon muda remaja...
dasat...bebaek eh... mana lar tau..
kot2 ko teros terbz ngan maid...
kawen ajer lar ko ngan maid ko tuh..
*winks* *winks*

mama mimie said...

hahaha aku tau saper menteri tu.. wakakak.. ko ni kucha. isa kang...

pasni kita kena ngomong jawa ngan kucha ar.. wakakka kangen sey...

weh toyo tu bukan mkn tempe.. dia tempek muka dia ngan tempe ari2.. wakakka

Wiween @ Awin said...

Babaku! Kte onlne gna hp ni.ada wireless kt blik seri msia ni!kakaka wah wah sgguh x btapis cite org gaji x kai spender.kekeke sok pg 6.30 da p ke dwan 2.wa mlsnye

kuchalana said...

devilish - jgn wat giler la wei.. aku bukan ahli UMNO, byk salah laku sexs.. kekeke

mamamimi - lor kok ngomong2 jowo.. ni poyo ojo goyo ngono kau ni...

wiween - ala.. amek mood.. pikir yg best2 ja.. jgn lupa DVD ku.. kekeke

axim said...

cowok-cowok indon banyak yang cantik-cantik apa bahhh....

Wiween @ Awin said...

babaku!
'anakmu' sudah pulang! membawa dvd mu sekali! heheh nanti kite anto ek.nak adiah! ;p

kuchalana said...

axim - kekeke.. yaa.. itu pasti..

wiween - orait.. nanti anto ja sng..

Anonymous said...

dah ada maid ek...

jgn nanti korang bertukar2 seluar dalam plak kekekeh...

ixora said...

adui, bro kantoi ker...?!
blambak org mlayu xde keje..indon jgk jd pojaan atimu..ngeh3...

kuchalana said...

mahluk misteri - xpa.. aku dah biasa wat camtu.. akakkakaa

ixora - mana ada beb.. budak2 ni mmg suka kenekan aku.. kene lak si wanie ngan si mamamimi..

Powered by Blogger.