Jamming Bersama Adam


*adam buat muka boring kat luar studio..


*Is and gemuk tgh tune guitar



* kuchalana posing macam best2 ja..


Lama dah xjamming.. saja nak tgk kaki bleh main double paddle ke idak lagi.. nindia masih bertenaga dan sotong seperti dulu.. hahhaha.. jgn marah... ni salah satu hobby aku.. bergendang sambil menyanyi... ole.
Jamming Bersama Adam Jamming Bersama Adam Reviewed by kuchalana on 8:58 PM Rating: 5

8 comments:

Heartless Devilish said...

eh..
biler gi jamming nie?

.::WaNiE::. said...

comelnye adam

kuchalana said...
This comment has been removed by a blog administrator.
kuchalana said...

devilish - ni ari tu, kat ampang..

wanie - dia la peneman sejati kemana baba dia pi.. kelaut, kedarat, keudara kemana2 sahaja. Hu2

13may said...

fuh! caya lah!!!

:D

kuchalana said...

13May - jgn xcaya, aku main band bawah tanah dlu... huhu... skg dah berumur... tunggu masa masuk dalam tanah ja...

aria ayumi said...

adam nak jamming jugak agaknya tu. shian die. bowink dok sowang2. kui3

kuchalana said...

huhu.. dia tgh layan astro tu.. cerita pirate.. tu pasal dia senyap kat luar studio tu..

Powered by Blogger.